صدای مشاور

مشاوره تحصیلی

صدای مشاور

مشاوره تحصیلی

بایگانی
  • ۰
  • ۰

جهت مشاوره در زمینه سامانه ضمن خدمت فرهنگیان/ سامانه جامع مدیریت یادگیری و آموزش فرهنگیان

از طریق تلفن ثابت در استان تهران با شماره ۹۰۹۲۳۰۱۶۱۲ تماس بگیرید

شماره تماس با تلفن ثابت از سراسر کشور ۱۶۱۱ ۹۰۷ ۹۰۹


شماره تماس از خطوط همراه اول ۹۹۲۲۵۵۹۵

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

سامانه ضمن خدمت فرهنگیان/ سامانه جامع مدیریت یادگیری و آموزش فرهنگیان تنها مرجع رسمی و قانونی با آدرس اینترنتی ltms.medu.ir می باشد. بنابراین دقت نمایید که آدرس را به صورت صحیح وارد نمایید. این مقاله راهنمای داوطلبان برای ورود به سیستم پورتال ضمن خدمت فرهنگیان و انجام صحیح ثبت نام می باشد. در صورت وجود هرگونه مشکل برای انجام ثبت نام می توانید با کارشناسان صدای مشاوران تماس حاصل فرمایید.

داوطلبان آزمون ضمن خدمت فرهنگیان می توانند برای انجام ثبت نام ضمن خدمت فرهنگیان و رفع هر گونه سوال ابهام در رابطه با نحوه ثبت نام ضمن خدمت، شرایط ثبت نام ضمن خدمت فرهنگیان، زمان برگزاری آزمون ضمن خدمت فرهنگیان و زمان دقیق اعلام نتایج آزمون ضمن خدمت فرهنگیان با کارشناسان از طریق تلفن ثابت با شماره 9099071611 تماس حاصل فرمایند.

سامانه ضمن خدمت فرهنگیان

سامانه ضمن خدمت فرهنگیان یا همان سامانه جامع مدیریت یادگیری و آموزش فرهنگیان، که متقاضیان از طریق آن می توانند برای انجام ثبت نام ضمن خدمت فرهنگیان اقدام نمایند و یا برای انجام سریع و صحیح ثبت نام با کارشناسان صدای مشاوران تماس حاصل فرمایند. در این مقاله نحوه ثبت نام آموزش داده شده است.

ثبت نام ضمن خدمت فرهنگیان

  • جهت ثبت نام ضمن خدمت فرهنگیان لازم است ابتدا وارد سایت این سامانه شوید، آدرس سامانه ضمن خدمت ltms.medu.ir است. می توانید از کد پرسنلی خود استفاده نمایید.
  • بعد از ورود کد کاربری و رمز عبور در قسمت کاربر می توانید یکی از گزینه های مربوط به شرایط فعلی خود را انتخاب نموده و بر روی دکمه ورود به سامانه کلیک نمایید. داوطلبانی که به کد کاربری و رمز عبور دسترسی ندارند می توانند با کارشناسان صدای مشاوران تماس بگیرند.
  • مدارکی که مورد نیاز سامانه است را در قالب یک فایل PDF تهیه کنید و در سامانه ثبت نمایید.
  • ثبت مدارک ضمن خدمت فرهنگیان و یا تغییر در آن را تا ده روز می توانید صورت دهید.
  • بعد از پر نمودن فرم ثبت نام ضمن خدمت فرهنگیان، سیستم به صورت خودکار امتیاز شما را محاسبه می نماید و ثبت نام موقت ضمن خدمت انجام می گردد.
  • پس از ثبت مدارک بایستی با دردست داشتن اصل مدارک به مسئول آموزشهای کوتاه مدت منطقه مورد نظر که در فرم ثبت نام مشخص کرده اید، مراجعه نمایید.
  • در خواست شما توسط مسئول آموزشهای کوتاه مدت و حراست منطقه مورد بررسی قرار خواهد گرفت و با تایید نهایی اطلاعات شما به عنوان مدرس منطقه ای به بانک مدرسان اضافه می شود. مدرس منطقه ای در صورت تایید اداره برنامه ریزی استان و تایید حراست استان و کسب میانگین لازم نمرات ارزشیابی دوره های تدریس شده درجه وی به مدرس استانی ارتقا میابد. مدرسان استانی دارای مجوز تدریس در سطح استان خواهند بود. مدرس استانی در صورت تایید مرکز برنامه ریزی کشور و تایید حراست وزارت متبوع و کسب میانگین لازم نمرات ارزشیابی دوره های تدریس شده در سطح استان درجه وی به مدرس کشوری ارتقا خواهد یافت. مدرسان کشوری مجوز تدریس در سطح کشور را خواهند داشت. توجه داشته باشید که ارزیابی درجه مدرسی بعد از اتمام دوره تدریس بوده و بعد از بدست آوردن میانگین نمره مورد نیاز در دو دوره درجه مدرس درجه یک خواهد گرفت.

نکات مهم ثبت نام در سامانه ضمن خدمت فرهنگیان

  1. فرهنگیانی می توانند در مورد محتوای آموزشی دوره ضمن خدمت از سامانه ضمن خدمت فرهنگیان 96 استفاده نمایند.
  2. مجوز مدرس منطقه ای جهت تدریس، فقط در منطقه مورد تقاضا معتبر می باشد.
  3. ضوابط و شرایط مدرسان مراکز آموزشی دوره های کوتاه مدت برای پرسنل آموزش و پرورش برای کسب عنوان مدرس دوره های کوتاه مدت لازم است شرایط زیر را دارا باشند:
  • رشته تحصیلی باید با موضوع درسی مورد تدریس مرتبط باشد
  • وضعیت استخدام باید پیمانی، رسمی آزمایشی و یا قطعی باشد
  • داشتن کارشناسی ارشد مرتبط با رشته تخصصی
  • 5 سال حداقل سابقه خدمت

داوطلبان آزمون ضمن خدمت فرهنگیان می توانند برای انجام ثبت نام ضمن خدمت فرهنگیان و رفع هر گونه سوال ابهام در رابطه با نحوه ثبت نام ضمن خدمت، شرایط ثبت نام ضمن خدمت فرهنگیان، زمان برگزاری آزمون ضمن خدمت فرهنگیان و زمان دقیق اعلام نتایج آزمون ضمن خدمت فرهنگیان با کارشناسان از طریق تلفن ثابت با شماره 9099071611 تماس حاصل فرمایند.


منبع: itmsدوره ضمن خدمت


  • ۹۷/۰۷/۲۵
  • moshaver tahsili

فرهنگیان

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی